Montag, 5. Januar 2015

Share in Style



Diese Woche ist das Thema des "Share in Style" von
der "masculine Look".

This week the topic of the "Share in Style" of sewingadicta 
is "masculine look".


Diese Bluse habe ich nach einem Schnittmuster 
aus der Burda 09/2012 genäht. 
Ohne die Schleife, am diagonalen Kragen, würde die Bluse wie ein Herrenhemd aussehen, 
deshalb gehört sie nicht gerade zu meinen Lieblingsblusen.

This blouse I sewed with a Burda pattern from a magazin of 09/2012.
Without the bow under the collar, I think the blouse would look like a men's shirt,
 therefore it is not one of my favorite blouses.

Ich wünsche Euch einen schönen Tag!

I wish you a nice day!



Kommentare:

  1. Although it isn't one of your favorite blouses ... I think it is great !! Elegant and beautiful. That blouse is on my wish list for some time. Thanks for being part of this dear family Carolin. You are very appreciated by me.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hello dear Rosy!
      Thanks a lot! This blouse was the only thing in my closet, which fits with the topic :-)
      I think the next theme "scarf" will be esaier for me :-)
      LG Carolin

      Löschen
  2. Very business-manly Carolin, well done. Your grace is all feminine though!
    :Happy #bloggersharingstyle!
    Baci,
    Coco et La vie en rose - Valeria Arizzi

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hello dear Valeria!
      Thanks! I think with a skirt this men's shirt don't looks to much masculine.
      I wish you a nice day!
      LG Carolin

      Löschen
  3. Your blouse is wonderful, I love it. Favourite colour too!! You look super. Thank you for visiting me...Happy New Year, wish you a great week. Kizzy xx

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hello!
      Thanks a lot! I wish you a Happy New Year and a nice week, too!
      LG Carolin

      Löschen
  4. Always so wonderful.
    Happy New Year and many Share-in-Style.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    AntwortenLöschen
  5. Erst mal vielen lieben Dank für Deinen netten Kommentar. Da ich das erste Mal dabei bin, muss ich mich natürlich auch erst zurecht finden.
    Mir gefällt Deine Bluse auch sehr gut und ich muss sagen, Du solltest sie öfter tragen. Ich kann sie mir auch sehr gut zu einer Hose vorstellen.

    Lieben Gruß

    Britta

    AntwortenLöschen
  6. Good morning MY FRIEND, time to VOTE
    HAVE A LOVELY THURSDAY
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    AntwortenLöschen
  7. hello :)
    nice post!, great pics so inspiring . . .
    love design of your blog ... like everything!
    Tell me how about follow each other?
    Let me know please, I always follow back :)
    Have an inspiring day :**
    keep in touch

    xoxo
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    AntwortenLöschen