Samstag, 21. Juni 2014

Share in style "gold"

 Das Thema in dieser Woche vom Share in Syle 
von Rosy und ihrem Blog
und Sacramento vom Blog mispapelicos
und Peggy Sue
ist  "Gold".
Anfangs dachte ich, was ein schwieriges Thema, denn ich habe keine goldene Kleidung und auch nicht viel goldenen Schmuck.

Doch dann kam mir die Idee:  Elivs

This weeks theme of the Share in Style with Rosy of sewingadicta,
Sacramento of blog mispapelicos and 
Peggy Sue, is "Gold". 

At first I thought it is a very difficult theme
because I have no golden clothes and not much gold jewelry.

But then I got the idea: Elvis

Dies ist mein neues Shirt, das ich für den heutigen Share in Syle 
mit Elvis und Goldmetallic-Stickerei aufgehübscht habe :-)

This is my new shirt, I've pimped up with Elvis and gold metallic embroidery 
for today's Share in syle.



Jetzt bin ich leider in Eile, da wir heute am Spätnachmittag wieder
unser Tanztraining haben und heute Abend bekommen wir noch Besuch und schauen dann gemeinsam das Fußballspiel :-)
Aber morgen werde ich Euch genauer sagen, wie ich diese Stickerei gemacht habe. 

Now I am in a hurry, because in the late afternoon we have dance training and in the evening we will watch WM soccer with some friends.
But tomorrow I will tell you exactly how I did this embroidery. 


Ich wünsche Euch noch einen schönen Samstag Abend! Ciao!

I wish you a nice Saturday evening! Bye-bye!


Kommentare:

  1. Wooow, Elvis in Gold, sieht cool aus!!!

    GLG und einen schönen Sonntag mit ordentlich Erholung von dem gestrigen ⚽-Nervenkrimi!
    Helga

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo liebe Helga!
      Mit dem Nervenkitzel war gar nicht so schlimm, ich hatte ja mein Strickzeug dabei und stricken beruhigt ja :-) LG Carolin

      Löschen
  2. I love,WANT and NEED that wonderful Elvis top, ahhhhhhhhhhhh
    iT CANNOT GET MORE GOLDEN THAN THAT,
    Thank you for being part of the Share-in-Style family
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Oh, you are an Elvis fan, too? It wasn't very difficult to work it out and it has made a lot of fun :-)
      LG Carolin

      Löschen
  3. Soooo wonderful proposal! You are incredibly creative and you always get surprise me with your ideas sewing adorable, dear Lady! Love, love Elvis and love your "creative brain"

    AntwortenLöschen
  4. Yay! You did it again, you surprised me!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hello dear Rosy!
      I've hoped to surprise you and I've hoped you like it.
      It has made a lot of fun to plan this share in style and I love my Elvis Shirt.
      It was you, who helped me to find this idea with the golden Elvis picture, because of this weeks theme. So thank you, dear friend!
      LG Carolin

      Löschen